- -

A decade of TeachMeet: an Interpretive Phenomenological Analysis of participants’ tales of impact

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A decade of TeachMeet: an Interpretive Phenomenological Analysis of participants’ tales of impact

Mostrar el registro completo del ítem

Amond, M.; Johnston, K.; Millwood, R.; Mcintosh, E. (2020). A decade of TeachMeet: an Interpretive Phenomenological Analysis of participants’ tales of impact. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):483-491. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11089

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145652

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A decade of TeachMeet: an Interpretive Phenomenological Analysis of participants’ tales of impact
Autor: Amond, Mags Johnston, Keith Millwood, Richard McIntosh, Ewan
Fecha difusión:
Resumen:
TeachMeet is an emerging informal professional development event organised by teachers for teachers, commonly described as an unconference. It is a volunteer-led global phenomenon without any established hierarchy.   To ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , TeachMeet , IPA , impact , Teacher learning , Community , Network
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11089
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11089
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem