- -

U-Behavior: Visual-Form Learning Analytics to Enhance Teaching and Learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

U-Behavior: Visual-Form Learning Analytics to Enhance Teaching and Learning

Mostrar el registro completo del ítem

Mckenna, K.; Folkestad, J.; Moraes, M. (2020). U-Behavior: Visual-Form Learning Analytics to Enhance Teaching and Learning. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):697-705. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11129

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145880

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: U-Behavior: Visual-Form Learning Analytics to Enhance Teaching and Learning
Autor: McKenna, Kelly Folkestad, James Moraes, Marcia
Fecha difusión:
Resumen:
Learning analytics have great potential to support students’ learning process and instructors’ learning design, specially when presented as a visualization, visual-form LA, designed in conjunction with student reflections.  ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Learning Analytics , Spaced retrieval practice , Visual-form learning analytics , Reflection.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11129
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11129
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem