- -

Educación inclusiva, criticidad y compromiso social. Innovación docente y Aprendizaje-Servicio en la formación inicial docente

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Educación inclusiva, criticidad y compromiso social. Innovación docente y Aprendizaje-Servicio en la formación inicial docente

Show full item record

Ruiz-Bejarano, A. (2020). Educación inclusiva, criticidad y compromiso social. Innovación docente y Aprendizaje-Servicio en la formación inicial docente. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 18(1):233-248. https://doi.org/10.4995/redu.2020.12407

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/147579

Files in this item

Item Metadata

Title: Educación inclusiva, criticidad y compromiso social. Innovación docente y Aprendizaje-Servicio en la formación inicial docente
Secondary Title: Inclusive education, criticality and social commitment. Teacher innovation and Service-learning within teacher ́s initial training
Author:
Issued date:
Abstract:
[ES] Durante el curso 2018/2019 se realizó Una educación para la paz y el buen trato, una experiencia de Aprendizaje y Servicio (ApS) desarrollada en el primer curso del Grado en Educación Infantil de la Universidad de ...[+]


[EN] During the school year 2018/2019 a service learning experience called Education for peace and good treatment was carried out in the first year of the Early Childhood Ed­ucation Degree of the University of Cádiz. This ...[+]
Subjects: Teacher’s competencies , University , School , Social commitment , Teaching practice , Social values , Competencias del docente , Universidad , Escuela , Compromiso social , Práctica pedagógica , Valores sociales
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2020.12407
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2020.12407
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record