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What the Brand brands: A reading from the contribution of Sectoral Brands to the competitiveness of the regions

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What the Brand brands: A reading from the contribution of Sectoral Brands to the competitiveness of the regions

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Del-Pino Espinoza, A.; Veloz De La Torre, F. (2020). What the Brand brands: A reading from the contribution of Sectoral Brands to the competitiveness of the regions. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-9. https://doi.org/10.4995/INN2019.2019.10020

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/153267

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Título: What the Brand brands: A reading from the contribution of Sectoral Brands to the competitiveness of the regions
Autor: Del-Pino Espinoza, Ariana Veloz de la Torre, Freddy
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Global brands have encouraged the penetration of products in markets, but new contexts have emerged, where brands add value to the productive sectors and promote the creation and growth of new companies. An approach and ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Sectoral brand , Country brand , Commercial brand , Brand territory , Brand product , Brand city , Nation brand , Global brand
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490487990
DOI: 10.4995/INN2019.2019.10020
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2019/paper/view/10020
Título del congreso: INNODOCT 2019
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Diciembre 16-17,2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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