Mostrar el registro completo del ítem
Wannous, J.; Horváth, P. (2020). A Momentum-First Approach to Teaching Force in High School. Editorial Universitat Politècnica de València. 35-42. https://doi.org/10.4995/INN2019.2019.10059
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/153268
Título: | A Momentum-First Approach to Teaching Force in High School | |
Autor: | Wannous, Jarier Horváth, Peter | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] A common conception that students have in mechanics courses is that a force is needed to maintain motion. Our work approaches this problem from a p-prim perspective with a comparison to the historical understanding ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2019/paper/view/10059 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|