Mostrar el registro completo del ítem
Higuera Trujillo, JL.; Llinares Millán, MDC.; Iñarra Abad, S.; Serra Lluch, JDR. (2021). A virtual reality study in university classrooms: The influence of classroom colour on memory and attention. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 129-136. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11858
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/162015
Título: | A virtual reality study in university classrooms: The influence of classroom colour on memory and attention | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Design of teaching spaces influences the cognitive abilities of its users. Among the design variables, the colour stands out for the ease of its implementation and its aesthetic possibilities. Previous studies suggest ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11858 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|