- -

Bolonia y la COVID-19. Evidencias sobre la autonomía del estudiantado

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Bolonia y la COVID-19. Evidencias sobre la autonomía del estudiantado

Show full item record

Ferrández-Berrueco, R.; Marqués Andrés, M.; Ruiz Bernardo, MP.; Arroyo Ainsa, P. (2022). Bolonia y la COVID-19. Evidencias sobre la autonomía del estudiantado. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 20(1):91-107. https://doi.org/10.4995/redu.2022.16848

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/184131

Files in this item

Item Metadata

Title: Bolonia y la COVID-19. Evidencias sobre la autonomía del estudiantado
Secondary Title: Bologna and COVID-19. Evidence about students autonomy
Author: Ferrández-Berrueco, Reina Marqués Andrés, Mercedes Ruiz Bernardo, Maria Paola Arroyo Ainsa, Patricia
Issued date:
Abstract:
[EN] In recent years, serious doubts have arisen in Spain as to whether student autonomy is really being promoted in university classrooms, as promoted by the European Higher Education Area. The situation experienced due ...[+]


[ES] En los últimos años, surgen en España serias dudas acerca de si realmente se está potenciando la autonomía del alumnado en las aulas universitarias, tal y como promueve el Espacio Europeo de Educación Superior. La ...[+]
Subjects: Higher education , Autonomy , Teaching methods , Students perception , Lockdown , Educación superior , Autonomía , Métodos docentes , Precepción de los estudiantes , Confinamiento
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2022.16848
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2022.16848
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record