Mostrar el registro completo del ítem
Pinillos, M.; Roldán, J. (2022). Student approaches to learning and entrepreneurial intentions. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 967-975. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14539
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191654
Título: | Student approaches to learning and entrepreneurial intentions | |
Autor: | Pinillos, María-José Roldán, Javier | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] An increasing number of universities are incorporating compulsory entrepreneurship subjects into their degrees in an attempt to develop the entrepreneurial mindset of students. Previous studies have found that the ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14539 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|