- -

Enhancing student engagement in reflecting on professional skills development using digital tools for data collection and distribution

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Enhancing student engagement in reflecting on professional skills development using digital tools for data collection and distribution

Mostrar el registro completo del ítem

Huizing, K. (2022). Enhancing student engagement in reflecting on professional skills development using digital tools for data collection and distribution. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 567-574. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14564

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191839

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Enhancing student engagement in reflecting on professional skills development using digital tools for data collection and distribution
Autor: Huizing, Klaas
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Tutors at NHL Stenden University in Leeuwarden, the Netherlands were challenged to enhance student participation in reflecting on professional skills development e.g collaborating. Using the living labs method, ...[+]
Palabras clave: Student engagement , Google Workspace , Living lab , Professional skills , Autocrat
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14564
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14564
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem