Mostrar el registro completo del ítem
Hill, T.; Du Preez, H. (2022). Reflections on a virtual reality soft skills teaching intervention. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 841-848. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14468
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191851
Título: | Reflections on a virtual reality soft skills teaching intervention | |
Autor: | Hill, Tanya du Preez, Hanneke | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The paper analyses undergraduate finance students’ reflections on the impact of a VR soft skills teaching intervention and their understanding of the influence of soft skills on their future work environment. The ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14468 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|