Mostrar el registro completo del ítem
Huguet, C.; Pearse, J.; Lozano-Tarazona, Á. (2022). Using Augmented Reality to improved understanding of the Carbon cycle. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 591-598. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14487
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191940
Título: | Using Augmented Reality to improved understanding of the Carbon cycle | |
Autor: | Huguet, Carme Pearse, Jillian Lozano-Tarazona, Álvaro | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] We designed an activity to improve students’ knowledge and understanding of
the Carbon cycle, which is typically a difficult concept. We wanted users to
understand the main Carbon repositories and how the element ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14487 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Tipo: |
|