- -

French-Spanish service learning as a pedagogical tool: an overview of the MIGPRO Project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

French-Spanish service learning as a pedagogical tool: an overview of the MIGPRO Project

Mostrar el registro completo del ítem

Belenguer-Cortés, L. (2022). French-Spanish service learning as a pedagogical tool: an overview of the MIGPRO Project. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 663-670. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14681

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191957

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: French-Spanish service learning as a pedagogical tool: an overview of the MIGPRO Project
Autor: Belenguer-Cortés, Luz
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This project (MIGPRO) aims to inspire and engage university students in a silent reality the world faces nowadays: migration. Through a collaboration between an NGO (The Red Cross - Castellón) and students from the ...[+]
Palabras clave: Teaching tools , Co-creation , Language education , Service learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14681
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14681
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem