Mostrar el registro completo del ítem
Cerverón-Lleó, V.; De Ves Cuenca, E. (2022). Game-based learning to promote student engagement: an escape room on databases. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1145-1152. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14422
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191990
Título: | Game-based learning to promote student engagement: an escape room on databases | |
Autor: | de Ves Cuenca, Esther | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The use of game dynamics in the academic environment has proven to be highly motivating for students. This paper focuses on an Escape Room game developed in a database subject to cover several objectives: to integrate ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14422 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|