Mostrar el registro completo del ítem
Thangaraj, J.; Ward, M.; O'riordan, F. (2024). The impact of using formative assessment in introductory programming on teaching and learning. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17104
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206656
Título: | The impact of using formative assessment in introductory programming on teaching and learning | |
Autor: | Thangaraj, Jagadeeswaran Ward, Monica O'Riordan, Fiona | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This study offers an efficient formative assessment strategy that may be used to encourage learning and improve students programming comprehension. In addition to traditional teaching sessions, the strategy offers a ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17104 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|