- -

Using online peer feedback tools to improve undergraduate group interaction and assessment quality

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using online peer feedback tools to improve undergraduate group interaction and assessment quality

Mostrar el registro completo del ítem

Emery, K.; Shephard, M.; Matthews, S. (2024). Using online peer feedback tools to improve undergraduate group interaction and assessment quality. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17288

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206685

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using online peer feedback tools to improve undergraduate group interaction and assessment quality
Autor: Emery, Kirsty Shephard, Mark Matthews, Susan
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In higher education, sophisticated online learning management systems offer educators unprecedented opportunity to design and implement assessment-specific feedback rubrics with relative ease. In 2022, Feedback Fruits, ...[+]
Palabras clave: Feedback , Peer , Feedback Fruits , Assessment , Quality
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17288
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17288
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem