Mostrar el registro completo del ítem
Emery, K.; Shephard, M.; Matthews, S. (2024). Using online peer feedback tools to improve undergraduate group interaction and assessment quality. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17288
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206685
Título: | Using online peer feedback tools to improve undergraduate group interaction and assessment quality | |
Autor: | Emery, Kirsty Shephard, Mark | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In higher education, sophisticated online learning management systems offer educators unprecedented opportunity to design and implement assessment-specific feedback rubrics with relative ease. In 2022, Feedback Fruits, ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17288 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|