- -

Boosting students’ employability skills via transnational online collaboration project: Findings from a qualitative study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Boosting students’ employability skills via transnational online collaboration project: Findings from a qualitative study

Mostrar el registro completo del ítem

Koris, R.; Marchewka, M.; Alekseeva, T.; Palmer, Z. (2024). Boosting students’ employability skills via transnational online collaboration project: Findings from a qualitative study. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17365

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206801

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Boosting students’ employability skills via transnational online collaboration project: Findings from a qualitative study
Autor: Koris, Rita Marchewka, Małgorzata Alekseeva, Tatiana Palmer, Zsuzsanna
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper argues for the importance of employability skills development in higher education to ensure a smoother school-to-work transition for university graduates. The presented transnational online collaboration ...[+]
Palabras clave: Virtual Exchange , Employability skills , Collaboration project , School-to-work transition , Job market , Online interviews
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17365
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17365
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem