Mostrar el registro completo del ítem
Gombos, S.; Kurucz, A. (2024). Course innovation in business higher education – A case study of a BA Commerce and Marketing course. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17347
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206907
Título: | Course innovation in business higher education – A case study of a BA Commerce and Marketing course | |
Autor: | Kurucz, Attila | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper explores the dynamic landscape of higher education, specifically in the domain of Commerce and Marketing, over the past decade. As higher education faces evolving challenges and changing stakeholder ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17347 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|