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Course innovation in business higher education – A case study of a BA Commerce and Marketing course

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Course innovation in business higher education – A case study of a BA Commerce and Marketing course

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Gombos, S.; Kurucz, A. (2024). Course innovation in business higher education – A case study of a BA Commerce and Marketing course. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17347

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206907

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Metadatos del ítem

Título: Course innovation in business higher education – A case study of a BA Commerce and Marketing course
Autor: Gombos, Szandra Kurucz, Attila
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper explores the dynamic landscape of higher education, specifically in the domain of Commerce and Marketing, over the past decade. As higher education faces evolving challenges and changing stakeholder ...[+]
Palabras clave: Higher education , Business education , Course development , Course innovation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17347
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17347
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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