Mostrar el registro completo del ítem
Lehane, S.; Wright, A. (2024). Designing Authentic Assessment to Improve Academic Integrity. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17136
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206928
Título: | Designing Authentic Assessment to Improve Academic Integrity | |
Autor: | Lehane, Sharon Wright, Angela | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The use of AI chatbots has sparked worldwide debate regarding assessment practices in higher education. Early indications on the use of AI chatbots, signal significant disruption to the higher education system in ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17136 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|