Mostrar el registro completo del ítem
Psyllou, M. (2024). Escape the classroom: a game to improve learning and student engagement. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17351
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207917
Título: | Escape the classroom: a game to improve learning and student engagement | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper examines the impact of an interactive in person escape room game on students’ engagement and learning in a first year quantitative module. Developed and implemented as a formative assessment and alternative ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17351 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|