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Escape the classroom: a game to improve learning and student engagement

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Escape the classroom: a game to improve learning and student engagement

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Psyllou, M. (2024). Escape the classroom: a game to improve learning and student engagement. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17351

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207917

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Título: Escape the classroom: a game to improve learning and student engagement
Autor: Psyllou, Maria
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper examines the impact of an interactive in person escape room game on students’ engagement and learning in a first year quantitative module. Developed and implemented as a formative assessment and alternative ...[+]
Palabras clave: Escape room , Formative assessment , Game-based learning , Educational innovation , Teamwork , Engagement
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17351
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17351
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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