- -

Statistics

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Statistics

Total Visits

Views
Estrategia de marca destino turístico basada en sus activos tangibles e intangibles. Caso de estudio: Tijuana (México) y Gandia (España) 381

Total Visits Per Month

July 2019 August 2019 September 2019 October 2019 November 2019 December 2019 January 2020
Estrategia de marca destino turístico basada en sus activos tangibles e intangibles. Caso de estudio: Tijuana (México) y Gandia (España) 9 6 3 3 1 14 6

File Visits

Views
PROYECTO.pdf 3035
PROYECTO.pdf.jpg 179

Top country views

Views
United States 129
Mexico 96
Spain 56
China 18
France 16
Germany 15
Colombia 8
Ecuador 7
Argentina 5
Peru 5

Top cities views

Views
Tijuana 32
Ashburn 21
Juarez 13
Redmond 12
Valencia 10
Chantilly 9
Mexicali 8
Villeurbanne 6
Beijing 5
Córdoba 5