- -

Feasibility and introduction of D30 helmet on the german market

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Feasibility and introduction of D30 helmet on the german market

Show full item record

Alcañiz Calatayud, A. (2014). Feasibility and introduction of D30 helmet on the german market. http://hdl.handle.net/10251/47919.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/47919

Files in this item

Item Metadata

Title: Feasibility and introduction of D30 helmet on the german market
Author:
Director(s): Marín Sánchez, María del Mar
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2014-10-08
Issued date:
Abstract:
[ES] Este proyecto desarrollará de una forma práctica una campaña de marketing. Para ello, vamos a lanzar un nuevo producto, un casco de hockey. Este casco de hockey tiene una nueva tecnología que ofrece mayor seguridad ...[+]
Subjects: Marketing mix , Marketing deportivo , SWOT análisis , Hockey sobre hielo , Alemania , Seguridad en el deporte , Casco de hockey , Equipamiento deportivo , Campaña de marketing , Marketing
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record