- -

El nuevo espectador social y su influencia en los contenidos televisivos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El nuevo espectador social y su influencia en los contenidos televisivos

Show full item record

Mínguez Mínguez, F. (2015). El nuevo espectador social y su influencia en los contenidos televisivos. http://hdl.handle.net/10251/54589

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/54589

Files in this item

Item Metadata

Title: El nuevo espectador social y su influencia en los contenidos televisivos
Author: Mínguez Mínguez, Fernando
Director(s): Cabrera Méndez, Margarita
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2015-07-21
Issued date:
Abstract:
The emergence of Internet, new electronic devices and social networks has meant that the TV spectator, which until now was a passive person, has evolved to a participatory one. This led to the so-called "social viewer", ...[+]


La aparición de Internet, nuevos dispositivos electrónicos y redes sociales ha significado que el espectador de televisión, que hasta ahora era un sujeto pasivo, haya pasado a ser participativo. Esto ha dado lugar al ...[+]
Subjects: Redes sociales , Televisión , Audiovisual , Audiencia , Twitter , Espectador social , Social network , Social ratings
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record