- -

Estrategia social media, web y audiencia social de los Goya 2015

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Estrategia social media, web y audiencia social de los Goya 2015

Show full item record

Almendros Tolosa, I. (2015). Estrategia social media, web y audiencia social de los Goya 2015. http://hdl.handle.net/10251/60814.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/60814

Files in this item

Item Metadata

Title: Estrategia social media, web y audiencia social de los Goya 2015
Author:
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca Cabrera Méndez, Margarita
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2015-09-14
Issued date:
Abstract:
Este trabajo final de máster pretende conocer cuál fue la estrategia en redes sociales para la promoción, difusión y retransmisión de un evento tan mediático como son los Premios Goya. En un momento en el que la televisión ...[+]


This final master’s degree project aims to know which social media strategy was to promote, reach and broadcast such a mediatic event in Spain like the “Premios Goya”. At a time when television and social media are more ...[+]
Subjects: Social audiences , Televisión , Social Media , Audiencia social , Premios Goya , Social media strategy , Awards show , Estrategia web
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Máster Universitario en Contenidos y Aspectos Legales en la Sociedad de la Información-Màster Universitari en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record