- -

Enseñar a aprender gramática: la gradación de los adjetivos desde un enfoque comunicativo

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Enseñar a aprender gramática: la gradación de los adjetivos desde un enfoque comunicativo

Show full item record

Cano Vela, ÁG. (2014). Enseñar a aprender gramática: la gradación de los adjetivos desde un enfoque comunicativo. Lenguaje y Textos. (45):43-54. doi:10.4995/lyt.2017.7168.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84695

Files in this item

Item Metadata

Title: Enseñar a aprender gramática: la gradación de los adjetivos desde un enfoque comunicativo
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] This article contains a working proposal for the block of content “Language Knowledge” in the 4th course of ESO (Secondary Education). It is worth noting that there is a new grammar learning approach that seeks to ...[+]


[ES] Este artículo contiene una propuesta de trabajo para el bloque de contenido “Conocimiento de la lengua” en 4º de ESO. Cabe destacar que hay un nuevo enfoque del aprendizaje de la gramática que pretende conseguir el ...[+]
Subjects: Gramática , Método de enseñanza , Aprendizaje activo , Formación del docente , Grammar , Teaching system , Active learning , Teacher education
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2017.7168
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2017.7168
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record