- -

Impacto de un sistema autómata audiovisual en el proceso de enseñanza-aprendizaje del Diseño Gráfico

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Impacto de un sistema autómata audiovisual en el proceso de enseñanza-aprendizaje del Diseño Gráfico

Show full item record

Salas Rueda, RA. (2017). Impacto de un sistema autómata audiovisual en el proceso de enseñanza-aprendizaje del Diseño Gráfico. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(1):57-79. doi:10.4995/redu.2017.5957.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85076

Files in this item

Item Metadata

Title: Impacto de un sistema autómata audiovisual en el proceso de enseñanza-aprendizaje del Diseño Gráfico
Secondary Title: Impact of an automaton audiovisual system in the process of teaching and learning of Graphic Design
Author: Salas Rueda, R. A.
Issued date:
Abstract:
[EN] Currently universities in Mexico are offering various educational options to meet the needs of the market segment made up of people who combine work activities with academic. Regularly, these students may not ...[+]


[ES] Actualmente, las universidades en México están ofreciendo diversas opciones educativas para satisfacer las necesidades del segmento de mercado conformado por personas que combinan las actividades laborales con las ...[+]
Subjects: Enseñanza asistida por ordenador , Aprendizaje en línea , Formación profesional , Educación a distancia , Enseñanza multimedia , Computer assited instruction , Online learning , Vocational training , Long distance education , Multimedia teaching
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.5957
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.5957
Type: Artículo

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record