- -

El portafolio como metodología de enseñanza-aprendizaje y evaluación en el practicum: percepciones de los estudiantes

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El portafolio como metodología de enseñanza-aprendizaje y evaluación en el practicum: percepciones de los estudiantes

Show full item record

García-Carpintero., E. (2017). El portafolio como metodología de enseñanza-aprendizaje y evaluación en el practicum: percepciones de los estudiantes. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(1):241-257. doi:10.4995/redu.2017.6043.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85084

Files in this item

Item Metadata

Title: El portafolio como metodología de enseñanza-aprendizaje y evaluación en el practicum: percepciones de los estudiantes
Secondary Title: The portfolio as a teaching-learning methodology and assessment in the practicum: perceptions of students
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Introduction: Introducing learning and continuous assessment tools on practicum is necessary to turn students into the main protagonists of the teaching-learning process, in a reflexive and critical way, ...[+]


[ES] Introducción: La introducción de herramientas de aprendizaje y evaluación continuada durante el practicum es necesario para convertir a los estudiantes en protagonistas principales de su proceso de enseñanza-aprendizaje, ...[+]
Subjects: Portafolios , Aprendizaje , Practicum , Enfermeria , Metodología , Competencias , Portfolios , Learning , Nursing , Methodology , Competency
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6043
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6043
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record