- -

The role of self-monitoring in adult learning in online context

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The role of self-monitoring in adult learning in online context

Mostrar el registro completo del ítem

Goulão, MDF.; Cerezo Menendez, R. (2015). The role of self-monitoring in adult learning in online context. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 18-25. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.416

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91655

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The role of self-monitoring in adult learning in online context
Autor: Goulão, Maria de Fátima Cerezo Menendez, Rebeca
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper examines the reflexions made by a set of online students regarding the results obtained in an assessment task and its consequences for the future. The sample included 43 students in continuous assessment, ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Metacognition , Adult learning , Online learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.416
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/416
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem