- -

Análisis de las concepciones pedagógicas y comunicativas de un curso MOOC

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de las concepciones pedagógicas y comunicativas de un curso MOOC

Show full item record

Lima, M.; Fernández Díaz, E.; Rodríguez Hoyos, C. (2015). Análisis de las concepciones pedagógicas y comunicativas de un curso MOOC. En In-Red 2015 - CONGRESO NACIONAL DE INNOVACIÓN EDUCATIVA Y DE DOCENCIA EN RED. Editorial Universitat Politècnica de València. doi:10.4995/INRED2015.2015.1607

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93503

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de las concepciones pedagógicas y comunicativas de un curso MOOC
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] This work is carried out through the European project for the creation and development of MOOCs (ECO: E-learning and Open Data Comunication: Masive, Mobile, Ubiquitous and Open Learning). This work aims to analyze ...[+]


[ES] Este trabajo se desarrolla en el marco de un proyecto europeo para la creación y desarrollo de MOOCs (ECO: E-learning Comunication and Open Data: Masive, Mobile, Ubiquitous and Open Learning). El trabajo tiene como ...[+]
Subjects: Educación superior , Enseñanza superior , Tecnologías y educación , Innovación educativa , Elearning , MOOC , Modelo pedagógico , Modelo comunicativo
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490483961
Source:
In-Red 2015 - CONGRESO NACIONAL DE INNOVACIÓN EDUCATIVA Y DE DOCENCIA EN RED.
DOI: 10.4995/INRED2015.2015.1607
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INRED/INRED2015/paper/view/1607
Conference name: In-Red 2015 - Congreso de Innovación Educativa y Docencia en Red de la Universitat Politècnica de València
Conference place: Valencia, Spain
Conference date: June 30-July 01,2015
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record