- -

La construcción de la identidad de los docentes noveles: un análisis desde las teorías aprioristicas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

La construcción de la identidad de los docentes noveles: un análisis desde las teorías aprioristicas

Show full item record

Granados Romero, J.; Tapia Ubillus, ÀM.; Fernández Sierra, J. (2017). La construcción de la identidad de los docentes noveles: un análisis desde las teorías aprioristicas. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(2):163-178. https://doi.org/10.4995/redu.2017.6746

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93876

Files in this item

Item Metadata

Title: La construcción de la identidad de los docentes noveles: un análisis desde las teorías aprioristicas
Secondary Title: The construction of the identity of novice teachers: an analysis from the aprioristic theories
Author: Granados Romero, Jesús Tapia Ubillus, Àlex Miguel Fernández Sierra, Juan
Issued date:
Abstract:
[EN] This article presents the results of research conducted with 18 beginning teachers of the Faculty of Philosophy at the Santiago University of Guayaquil, which are described and analyzed their testimonies regarding ...[+]


[ES] Este artículo expone los resultados de una investigación realizada con 18 docentes principiantes de la Facultad de Filosofía de la Universidad Santiago de Guayaquil, en el que se describen y analizan sus testimonios, ...[+]
Subjects: Identidad profesional , Formación docente , Profesores noveles , Teorías aprioristicas , Professional identity , Teacher training , New teachers , Aprioristic theories
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6746
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6746
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record