- -

Experience with synchronous and asynchronous tools in online teaching: Application to Thermal Renewable Energies of the Degree in Energy Engineering at UPV due to the pandemic produced by COVID-19

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Experience with synchronous and asynchronous tools in online teaching: Application to Thermal Renewable Energies of the Degree in Energy Engineering at UPV due to the pandemic produced by COVID-19

Mostrar el registro completo del ítem

Vargas Salgado, CA.; Bastida Molina, P.; Alcázar Ortega, M.; Montuori, L. (2021). Experience with synchronous and asynchronous tools in online teaching: Application to Thermal Renewable Energies of the Degree in Energy Engineering at UPV due to the pandemic produced by COVID-19. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 175-184. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11879

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/162016

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Experience with synchronous and asynchronous tools in online teaching: Application to Thermal Renewable Energies of the Degree in Energy Engineering at UPV due to the pandemic produced by COVID-19
Autor: Vargas Salgado, Carlos Afranio Bastida Molina, Paula Alcázar Ortega, Manuel Montuori, Lina
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Eléctrica - Departament d'Enginyeria Elèctrica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Instituto de Ingeniería Energética - Institut d'Enginyeria Energètica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Termodinámica Aplicada - Departament de Termodinàmica Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Due to the pandemic provoked by COVID-19 in March 2020, the Polytechnic University of Valencia (UPV), following the Government's guidelines, changed the modality of the formal lectures from face-to-face to online ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Online teaching , Asynchronous teaching tool , Synchronous teaching tool
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488737
Fuente:
Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. (issn: 2695-8554 )
DOI: 10.4995/INN2020.2020.11879
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11879
Título del congreso: INNODOCT 2020
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Noviembre 11-16,2020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//ACIF%2F2018%2F106/
Agradecimientos:
This work was supported in part by the regional public administration of Valencia under the grant ACIF/2018/106
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem