- -

La pragmática intercultural y la relevancia de la comunicación no verbal en el aprendizaje de ELE

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La pragmática intercultural y la relevancia de la comunicación no verbal en el aprendizaje de ELE

Show full item record

Villegas Paredes, GL. (2016). La pragmática intercultural y la relevancia de la comunicación no verbal en el aprendizaje de ELE. Lenguaje y Textos. (44):73-82. doi:10.4995/lyt.2016.6949

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80283

Files in this item

Item Metadata

Title: La pragmática intercultural y la relevancia de la comunicación no verbal en el aprendizaje de ELE
Secondary Title: Intercultural pragmatics and the relevance of nonverbal communication in the learning of spanish as a second language
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The present study aims to analyze the contributions of the intercultural pragmatics in teaching-learning of Spanish as a second language, and to contribute to delineate didactic actions that favor intercultural ...[+]


[ES] El presente estudio pretende analizar los aportes de la pragmática intercultural en la enseñanza-aprendizaje del español como lengua extranjera, y contribuir a delinear actuaciones didácticas que favorezcan la ...[+]
Subjects: Pragmática intercultural , Comunicacion no verbal , Aprendizaje del español , Competencia intercultural , Comunicación intercultural , Intercultural pragmatics , Nonverbal communication , Spanish learning , Intercultural competence , Intercultural communication
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2016.6949
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2016.6949
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record