Mostrar el registro completo del ítem
Gera, R.; Reith, M. (2024). Envisioning AI-powered Learning Stemming from Piloted Personalized Education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17189
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206798
Título: | Envisioning AI-powered Learning Stemming from Piloted Personalized Education | |
Autor: | Gera, Ralucca Reith, Mark | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Learning systems can potentially transform education and training by allowing educators to encourage behavioural changes and internalization of concepts in learners. This paper introduces such an AI-powered model for ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17189 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|