Feliciano Marrero, Yalfred(Universitat Politècnica de València, 2022-10-13)
[ES] El branding o imagen corporativa de una empresa es muy importante para resaltar los valores y el propósito de una marca. A su vez, sirve para crear vínculos con los consumidores que potencian el éxito de ventas de ...
Sevilla Monrós, Mercedes(Universitat Politècnica de València, 2019-01-03)
[ES] En el presente Trabajo de Fin de Grado se va a realizar un análisis y mejora de los procesos de una cadena de restaurantes nacional a partir de la aplicación de la metodología ITSGA (Information Technology Strategic ...
Sandoval Rincones, Sebastian(Universitat Politècnica de València, 2022-09-02)
[ES] Hoy en día la creación de contenido está en auge. A nivel mundial, observamos referentes, tanto en podcast como en canales y perfiles de redes, que ofrecen contenidos de artistas tanto establecidos dentro del mercado ...
Orient Quilis, Lluís(Universitat Politècnica de València, 2015-09-29)
[ES] El presente trabajo hace uso del desarrollo de un sistema de información
para la gestión de indicadores de medición, en su conjunto, para presentar
los conceptos fundamentales del Business Intelligence aplicados al ...
Gil Pechuán, Ignacio; Conesa García, María Pilar; Peris-Ortiz, Marta(InTech, 2012)
The value of social networking for business isn't so clear but in other areas it has been very
advanced, as in the world of collaborative research and business at the international level,
can affect joint enterprise ...
Pellicer de Juan, Eva(Universitat Politècnica de València, 2020-01-03)
[ES] Este proyecto está enfocado a acercar los servicios de un hotel a los clientes. En esta aplicación web se pueden visualizar los mensajes, acceder a diferentes aplicaciones, además de consultar el tiempo y la ubicación, ...
Miranda Gumucio, Luis Fernando(Universitat Politècnica de València, 2017-02-08)
[EN] Abstract
The mobile phone sector is characterized by frequent changes, such as heavy investment, the technological revolution, increased competition and minimum regulatory intervention, besides the change in consumer ...
Garrigós Simón, Fernando José; Galdón Salvador, José Luis; Gil Pechuán, Ignacio(IP Publishing, 2015-08)
The development and growth of tourism depend on its sustainability over time and on its benefits for destinations as a whole. However, calculating sustainability is not an easy task. This article focuses on the economic ...
Palacios Marqués, Daniel; Ribeiro Soriano, Domingo; Gil Pechuán, Ignacio(SAGE Publications (UK and US), 2011-05)
In spite of the importance of knowledge assets, few empirical studies have examined how knowledge is generated in
organizations and the effect of knowledge management on learning-based competencies. This research studies ...
Gil Pechuán, Ignacio; Conesa García, María Pilar(2013-12)
The majority of all Spanish youths aged 12 17 use online social networking
sites (internet and mobile technology), according to a new local survey of
teenagers conducted by Valencia University, Fepad & the Universidad ...