Sancho González, Alberto(Universitat Politècnica de València, 2013-11-18)
Photography has become ubiquitous and the limits of intimacy are ever more diffuse. We all take photos and we all share: we are prosumers on the social media. Where is the border between eroticism and pornography on these ...
Beneito García, Carmen(Universitat Politècnica de València, 2022-10-18)
[ES] L¿Auela Pinta és un personatge fictici del poble de Castelló (Ribera Alta), la finalitat d¿aquesta dona és endur-se a tots aquells xiquets i xiquetes que no es duen bé a casa.
Aquest projecte pretén cobrar-li vida ...
Aznar Seva, Maria(Universitat Politècnica de València, 2021-10-20)
[CA] El projecte que es presenta a continuació pretén dissenyar una estratègia
comunicativa adequada per a l’Instagram de l’Institut de Patrimoni Cultural
d’Espanya, així com generar i consolidar comunitat entorn a la ...
Delconte Ferreira Dos Santos, Rebeca Janina(Universitat Politècnica de València, 2017-10-27)
In the recent years, the use of internet and social networks has become almost indispensable in our society. Despite the general thinking, studies have shown that the profile in social networks shows a great extent of the ...
Monfort Signes, Jaume; Fuentes Giner, María Begoña; Oliver-Faubel, Inmaculada(Editorial Universitat Politècnica de València, 2014-07-16)
[EN] We can now affirm that social networks are a basic tool for a group of people
to promote communication in everyday tasks collaboratively and ensuring
that all group members are perceived as part of the community.
This ...
Tecles Llopis, Laia(Universitat Politècnica de València, 2018-10-18)
- El objeto de estudio de este trabajo es tratar un tema tan de actualidad como son las redes sociales, concretamente Instagram, y en particular de la aparición de un nuevo modo de interacción interpersonal que ha surgido ...
Pérez Moratal, Nuria(Universitat Politècnica de València, 2015-09-17)
[CA] Es proposa el desenvolupament d'un projecte que constarà de dos parts clarament diferenciades: 1) una part documental on s'analitzarà exhausivament el món de les xarxes socials i el seu impacte en el desplegament i ...
Garrido Picher, Begoña(Universitat Politècnica de València, 2017-07-25)
En aquest pla de comunicació on line per a comissions falleres es pretén ajudar als
community managers de les comissions falleres amb el desenvolupament de la feina
que realitzen per tal de millorar la comunicació on ...
Pérez Rocher, Laura(Universitat Politècnica de València, 2019-10-21)
[ES] El treball de final de màster: pla de comunicació d un festival de teatre: el MIM, pretén analitzar l ús de les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram i Youtube) en la comunicació digital a este festival durant ...
Casanova Garcia, Blai(Universitat Politècnica de València, 2021-09-10)
[CA] La irrupció en la societat dels mitjans de comunicació online i la canviant resposta d’hàbits
de consum davant aquest fenomen ha impulsat a gran part de les entitats (tan
governamentals, empresarials com altres ...
Arenas Ferrer, Clara(Universitat Politècnica de València, 2023-11-06)
[ES] El siguiente proyecto aborda el tema del diseño de identidad visual y la estrategia de comunicación aplicada a una marca personal enfocada en la puesta en valor de viajes a través de guías, vídeos y scrapbooking: ...
Beneito Molina, Jana(Universitat Politècnica de València, 2022-09-19)
[CA] Aquest TFG consisteix en la creació, disseny d´experiència d´usuari i interfície, així com, de la identitat verbal i visual bàsica, d´un prototip de plataforma d´orientació per a dones que volen viatjar soles o que ...